KSD - Kristen Stewarts Daily

KSD - Kristen Stewarts Daily är en svensk blogg / fansite om kådespelerskan Kristen Jaymee Stewart. Kristen är mest känd för sin roll som Bella i Twilight filmerna. Jag har ingen som helst kontakt med Kristen, hennes familj / vänner eller någon i hennes närhet och det är ingenting som jag påstår heller. Detta är bara en fansite för fans som drivs av ett fan.
 
Bloggen skapades den 11 Mars 2014.
 
Läs om regler osv angående kopiering och källor av inlägg & bilder här. Sök om ett affiliate byte här.
 
Alla designs & headers som görs på bloggen samt CSS koder som läggs ut är gjorda utav mig. Jag gör designs till andra bloggar, beställ en design för bra & billigt pris här.

Sida: kristenstewartsdaily
Namn: KristenStewartsDaily
Skapad: 11 Mars 2014
Ägare: Jag, Maja :-)
Kontakt: [email protected]
 
Jag anser inte att bilderna eller informationen jag lägger ut här tillhör / är tagna utav mig, om inget annat skrivs. Var vänlig och läs mer om det i Disclaimern längst ner i menyn. 

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kristen Jaymes Stewart är en amerikansk skådespelerska som är född den 9 April 1990 i Los Angeles, Kalifornien. Hon är mest känd för hennes roll som Bella, i Twilight filmerna. Annat hon har medverkat i är bl.a Panic Room, Speak, Into the Wild. Kristens första roll var en statistroll som hon fick som åttaåring i filmen The Thirteenth Year. Kristen är dotter till TV-producenten John Stewart och författaren Jules Mann.