Kopiering & Källor kring inlägg & bilder

Det är helt förbjudet att kopiera raka inlägg jag har lagt upp, tagit mig tid att skriva på, och sen lägga upp på din egen blogg, det är det copyright © på om ni inget annat skrivs. 
 
Jag äger inte alla bilder, artiklar eller bilder som jag lägger upp här men allting som jag publicerar på bloggen har tagit mig lång tid att hitta, att jag har sökt runt osv, så därför måste ni nästan skriva källa på det, jag ber er, & som många fler bloggar skriver också på deras bloggar så är det riktigt respektlöst att kopiera saker från bloggar utan att skriva källa som man har tagit tid på att leta fram, så jag ber er! Vissa av er brukar gå in på original källan som jag skrivit och ange det som källa istället, men snälla ni, om ni hittar det på min blogg så uppskattar jag om ni skriver min blogg som källa också, även om det inte är originalkällan!
 
Jag försöker att skriva källor på allt som jag tar från andra bloggar te.x videos, gifs, bilder & speciellt om det är svenska bloggar som handlar om Nina, eller TVD. 
 
Ni får helt enkelt respektera och leva med dessa regler, hoppas ni förstår & tack på förhand!

COMMENTS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kristen Jaymes Stewart är en amerikansk skådespelerska som är född den 9 April 1990 i Los Angeles, Kalifornien. Hon är mest känd för hennes roll som Bella, i Twilight filmerna. Annat hon har medverkat i är bl.a Panic Room, Speak, Into the Wild. Kristens första roll var en statistroll som hon fick som åttaåring i filmen The Thirteenth Year. Kristen är dotter till TV-producenten John Stewart och författaren Jules Mann.